Fujifilm Belgium

Wie springt er gat in de lucht wanneer een merk als Fujifilm vraagt of we kunnen samenwerken? Wij!

Briefing: Maak een plan van aanpak en pak het dan aan. Fujifilm wil het volledige beheer van hun socialmediakanalen uitbesteden en professionaliseren.

Ons antwoord: JA JA JA!!!!

Plan van aanpak

Met het oog op het operationele werk op lange termijn zetten we een plan van aanpak op met daarin een strategische aanpak en een praktische workflow. De workflow ziet er altijd grotendeels hetzelfde uit, maar wordt klant per klant herbekeken en aangepast naar de realiteit van onze klanten.

Contentcreatie

De content die we publiceren op de kanalen van Fujifilm komen hoofdzakelijk van 3 kanalen:

1. content aangeleverd door Fujifilm zelf (vaak content die geldig is op internationaal niveau)

2. content die we verzamelen bij de Fujifilm ambassadors en contentcreators

3. content die we zelf maken

Adverteren op Facebook en Instagram

De belangrijkste commerciële doelstelling van Fujifilm is de (potentiële) klanten tot bij de dealers brengen. De advertenties vertrekken vaak vanuit dit perspectief. Zie het online, koop het offline. Maandelijks zetten we advertenties op voor Facebook en Instagram. De advertenties worden telkens gesegmenteerd naar verschillende doelgroepen en de conversies worden heel strikt in de gaten gehouden.

 



Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×